Bewertungen von Spareribs Koning Nunspeet

Neue Beurteilungen

5.0
Kroes
14 Juli 2024
Jeffrey
7 Juli 2024

Er zou van mij wel wat meer patat bij mogen voor deze prijs!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dirk-jan Keus
5 Juli 2024

Spareribs waren topđŸ‘ŒđŸŒ Sushi was superđŸ‘ŒđŸŒ Patat beetje slap đŸ€” Verder was het echt super lekker đŸ‘ŒđŸŒ

Bram
3 Juli 2024

Fantastische kwaliteit en altijd op tijd bezorgd. Klasse!

Janny
1 Juli 2024

Het zou prettig zijn als op de doos aangekruist zou zijn welke smaak erin zit en de betaalde knoflooksaus zat er niet bij. Verder prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patrick
23 Juni 2024

Vergeleken bij andere aanbieders in de buurt zijn dit de lekkerste spearibs.

Jessica kroes
21 Juni 2024
A
15 Juni 2024
Jesper
8 Juni 2024

Was top eten en netjes optijd klaar

V Biessum
1 Juni 2024
Rick
19 Mai 2024

Uitstekende kwaliteit. Zo gaar als boter

Esther
11 Mai 2024

Was weer heerlijk zoals altijd!

S
27 April 2024
Silvia Folkers
25 April 2024
Heleen
20 April 2024
JBoonen
1 April 2024

Super malse spareribs en lekker gekruid. Levering binnen de aangekondigde leveringstijd

Rick
15 MĂ€rz 2024

Heerlijke spareribs

Ron
10 MĂ€rz 2024

Heerlijke spareribs.

Rianne
7 MĂ€rz 2024
A
2 MĂ€rz 2024
Jessica kroes
29 Februar 2024

Wij vinden de spareribs heerlijk, Mals & goed gekruid, zeker een aanrader!

Foppen
26 Februar 2024

Het was heel erg goed !

Hanneke Groothuis
25 Februar 2024

We waren erg teleurgesteld. Voor 60 euro besteld en alles was koud en slap. We kregen een mail dat de bestelling onderweg was en het heeft een uur geduurd voordat we het hadden. In totaal dus 2 uur gewacht op koud slap eten. Dit was het geld echt niet waard. Het was al bijna 19 u en de kinderen moesten naar bed dus we hebben het maar gegeten maar het meeste is in de prullenbak beland

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Beert Schoonhoven
11 Februar 2024

Het eten was koud toen het aankwam

Nico
5 Februar 2024
Gre
3 Februar 2024
Ina Janse
21 Januar 2024

Helaas waren zowel de spareribs als de frietjes aan de koude kant.

Mark
21 Januar 2024

Zeer prima Ribs, goed warm, vlees laat goed los van het bot en de smaak is goed. De smaak die ik had, 'Smoked BBQ', had van mij overigens wat sterker aanwezig mogen zijn.

Joey
20 Januar 2024

Heerlijke Spareribs wat ik zelf lekkerder vind is als de spareribs ontvliest zijn. Verder echt heerlijk gekruid en goed gaar.

MArio
12 Januar 2024

Lekker gegeten, ruim in de sausjes . De doekjes, tooth-pics en pepermuntjes maken het leuk af

Nico
7 Januar 2024

Heerlijk eten ,goed warm nog, keurig op tijd bezorgd, zeker een aanrader

harry
7 Januar 2024

spareribs wederom goed. Vorig jaar waren de wedges beter en lekkerder dan de frites van nu

A Niebeek
4 Januar 2024

Alles was weer super lekker , we hebben weer genoten.

W
2 Januar 2024

Spare ribs waren heerlijk werd netjes op de hoogte gehouden dat de bestelling onderweg was

emily niebeek
1 Januar 2024

Jammer dat het eten al koud was. De patat was echt koud dat vond ik enorm zonde. De marinade is erg lekker. De bezorger was zeer vriendelijk maar ik geef aan zo snel als mogelijk, de andere optie was half 6. Vervolgens word mijn bestelling 17.40 uur bezorgd.

Antwort von Spareribs Koning

Hi Emily, Wat vervelen dat het niet helemaal goed is gegaan met je bestelling. Wij lossen het graag op, wil je even contact met ons opnemen? Met vriendelijk groet, Spareribs Koning

Sloten
1 Januar 2024

Bezorging was goed. Helaas was de hamburger koud bezorgd.

Antwort von Spareribs Koning

Hi Sloten, Wat vervelen dat het niet helemaal goed is gegaan met je bestelling. Wij lossen het graag op, wil je even contact met ons opnemen? Met vriendelijk groet, Spareribs Koning

leontine van ark
30 Dezember 2023

was weer toppie

Kimberley
22 Dezember 2023

Tot nu toe vind ik dit de lekkerste spareribs, goed gaat zodat 't vlees vrijwel van 't bot valt, bijgerechten altijd heerlijk en als er opmerkingen in de bestelling staan word hier altijd aandacht aan besteed, vind dat super vaak word dit niet gelezen of niks mee gedaan (andere restaurants) altijd echt genieten warm, vers, goede en vriendelijke bezorging en vrijwel altijd rond de geschatte tijd.

Edwin
7 Dezember 2023

Groot compliment voor de bezorging. De vriendelijke jonge dame was er precies op afgesproken tijd. Groot compliment.

Sanne
19 November 2023
Babs
18 November 2023

Het was heerlijk!

D. van den Berg
11 November 2023

Eten was weer lekker. Bezorging was dit keer 15 minuten later. Kan gebeuren. Vorige keer was ie eerder dan aangegeven.

Harry
9 November 2023

Weer uitstekend Lekkere frisse sla

Arjen
19 Oktober 2023

Heerlijk gegeten, spareribs waren top, king size burger was iets aan de lauwe kant maar kwaliteit goed. 👍

Diede
15 Oktober 2023

Snel bezorgd, erg goed van smaak en warm. Iets teveel saus op de coleslaw voor mijn smaak maar de smaak daarvan was ook goed

JN
11 Oktober 2023
Adriaansen
9 Oktober 2023

Het zou fijn zijn als de spareribs niet zo in de doos gaan, maar eerst in aluminiumfolie zouden gaan zodat ze iets warmer aankomen. Ik begrijp de milieu maatregelen,maar dat komt de temperatuur niet ten goede.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dimitri
6 Oktober 2023

Heerlijk zoals altijd! 10/10

Postema
25 September 2023

Weer uitstekend. Wel erg weinig koolsla voor 4 personen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S
27 August 2023
Kroneman
3 August 2023

De burger was heerlijk, maar helaas koud, net als de nacho's

Johan hardlooper
2 August 2023

Goed eten en optijd bezorgd . Zeker voor herhaling vatbaar .

Adriaansen
23 Juli 2023

Fantastisch lekker en perfect bezorgd 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

N
12 Juli 2023

Dit is zeker voor herhaling vatbaar 👍

Hanneke Groothuis
9 Juli 2023

Altijd tevreden over sparerib koning! We bestellen hier vaak en dat zullen we blijven doen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerdine
24 Juni 2023

Super lekker gegeten. Goede spareribs! Lekkere aardappeltjes. Wij hadden ook salade erbij, fijn dat de dressing apart zat.

Aart Niebeek
20 Juni 2023

De sweet honey was erg lekker

Corry
1 Juni 2023
Diego
21 Mai 2023
Van de Graaf
16 Mai 2023

Lekker gegeten en snelle bezorging.👍

Sjaak bronkhorst
15 Mai 2023

Was heerlijk,en snel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Thom
9 Mai 2023

Snel bezorgd en erg lekker! Vooral gek op de burgers.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Zijlstra
23 April 2023

Goede ribs, goede smaak, sweet en spicy nummer 1 van de 3 smaken die we besteld hebben. Niet te nat, niet te droog. Mals vlees

Chris
2 April 2023

Plaats normaal nooit recensies maar deze spareribs waren goed zacht en juicy vooral de bbq variant. We hebben met familie weekend besteld en goed genoten !!

Fam Spaan
27 MĂ€rz 2023

Burgers besteld, snel geleverd en vielen goed in de smaak hier. Excellent!

M.B.
26 MĂ€rz 2023

Heerlijk gegeten! We hadden de spareribs menu voor 2 personen. Smaken smoked bbq en hot&sweet, heerlijk zoetig en niet te pittig.(voor iemand die niet tegen pittig kan was het een spannende keuze, maar blij verrast!) niet te pittig dus, smaken zijn mooi in balans. Werd bezorgt in Harderwijk vanuit Nunspeet en was nog goed heet. Super mals.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Corry van de Pol
19 MĂ€rz 2023

De smaak was heerlijk maar de hamburgers waren niet warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
10 MĂ€rz 2023

Het was heerlijk en netjes in gepakt Tip:vermeld welke smaak sparibs er in de doos zit is niet als kritiek bedoeld

T. van Olst
18 Februar 2023
S
12 Februar 2023
Gerrie vd vegt
4 Februar 2023

Prima

Rob
25 Januar 2023

Malse ribben. Ze waren lekker, maar het aflakken van de ribben had van mij wel iets guller gemogen. Met name de 'spicy' ribs waren flauw voor wat de naam doet vermoeden, iets wat met een pittige BBQ-saus goed te verhelpen is. Ik vermoed (door de textuur van het vlees) dat de ribben gekookt zijn om ze extra mals te krijgen, met deze methode wordt steviger marineren en aflakken belangrijker omdat het koken wat smaakverlies geeft. Voor mij zijn jullie nog niet de best sparerib bezorger van Harderwijk en omstreken, maar bezitten jullie wel het potentieel om dat te worden. Dus 'keep up the good work' en blijf jezelf verbeteren! =)

Vogel
8 Januar 2023

Nog steeds beste spareribs van de regio

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arnold
8 Januar 2023

Kan wel iets meer

C a Westra
7 Januar 2023

Voor de eerste keer bestelling gedaan en het was super ga weer bestelling plaatsen voor de volgende weekenden

Van Panhuis
6 Januar 2023

Super lekker en keurig op tijd bezorgd.

Aline
5 Januar 2023

Aardig personeel en heerlijk malse spareribs. Aanrader!

Hjalmar
29 Dezember 2022

Beste spareribs van de regio

pia
25 Dezember 2022

super kwaliteit .succes voor 2023

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jobo
22 Dezember 2022

Zeer snelle levering, alles goed warm en dat terwijl we in Harderwijk wonen. Spareribs waren zo mals, dat je ze met mes en vork kon eten. We hadden de menu 2 ribs besteld en dat is ruim voldoende voor 2 personen. Heerlijk gekruide aardappelpartjes erbij en een rauwkost. Voor herhaling vatbaar!

B&G
22 Dezember 2022

Snel bezorgd, lekker vlees, voldoende groot portie, lekkere aardappeltjes. Tip: rooster het broodje een beetje dan trekt het niet teveel warmte uit het vlee iets minder zout op de aardappels en beetje groenvoer ernaast evt als sidedish?

H. Noordzij
18 Dezember 2022

Spareribs waren super. Voor herhaling vatbaar.

Mark Visser
17 Dezember 2022

Top! Super lekker en snel geleverd! Aanrader!

G.
16 Dezember 2022

Besteld vanuit Elspeet. Bezorging was top. Op tijd en het eten was nog goed warm. Meer aardappels gekregen dan verwacht. Lekkere spareribs die bijna van het bot vallen! Sweet honey is aanrader. Tip: keuze in de sausjes. Nu cocktail saus erbij die wij zelf niet lusten. Dat is dan zonde. Onze voorkeur heeft barbeque saus maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.

Antwort von Spareribs Koning

Hoi G, Bedankt voor je review en tip. Wij vinden dit een goed idee en hebben het gelijk toegevoegd op onze website. Bedankt!

Erwin
15 Dezember 2022
Antwort von Spareribs Koning

Hoi Erwin, Bedankt voor je review. Kan je ons vertellen waarom wij 2 sterren hebben gekregen? Wij zijn erg benieuwd naar je mening. Met vriendelijke groet, Spareribs Koning

Bernard
12 Dezember 2022
Gerhard
6 Dezember 2022

Dat waren de sappigste heerlijk gekruide spareribs in tijden en zeker van Nunspeet. Naast sushi zijn ze ook hier dus koning in..Maar omdat je moet streven naar perfectie..2 x 4 sterren..:-)

egbert
3 Dezember 2022

besteld vanuit harderwijk eten was erg lekker en nog goed warm zelfs vanuit nunspeet naar harderwijk en nog snel bezorgd ook zeker een aanrader

Bram en Jeannette
2 Dezember 2022

Het was op de afgesproken tijd, spare-ribs waren heerlijk mals en ze vielen zo van het bot af. Ruim voldoende porties. Aanrader!

Nils Wiegers
2 Dezember 2022

De spareribs & de sidedishes die ik heb besteld, waren heerlijk. Vanavond had ik een vriendin te eten die van spareribs houdt. Ook zij heeft zitten smullen :-)!